don't think twice, baby.

Just nu: OS
OS är ganska givet alltså. Kollar ni? Det kan inte vara kul att åka längdskidor i det där vädret. "Det är rena rama lovika-vantarna som faller ifrån himlen."

Den här dagen har sett ut ungefär som många andra dagar; Praktik, gym och besök hos bror & Marika. Förstår inte hur dagarna kan vara så korta. Dom går så jävla fort, det är liksom redan torsdag i morgon?! Sjukt ju. Men också bra, längtar som ett as till fredag. Taggad som en igelkott.

2 dagar kvar på praktiken, tänkte köpa glass till klassen jag är i. Då lär dom gilla mig.
Idag var det en blyg tjej som viskade i mitt öra att hon önskade att jag var hennes mamma, lite läskigt kanske.

Nej, nu blir det ryggläge ett tag innan jag hoppar i säng i tid för en gång skull. Lite skämmigt att jag försov mig i morse, skyllde på bilen, haha.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: sandra

orka köpa sig till barnens kärlek bara för dom hatar dig? ;)

2010-02-25 @ 21:56:09
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Zara

käften sandra, du är bara avundsjuk

2010-02-25 @ 23:23:36
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0