come on and fly with me.

Kom nyss hem, har varit hos bror och Marika. Käkat och sådär..
Direkt efter praktiken åkte jag hem, tog en macka sen drog jag på mig träningskläderna och stack till gymmet. Fyfan, var helt jävla skakis efteråt. Tog i så jag höll på att skita på mig några gånger. Flåsade som en gris också, sprang i typ 20 minuter, höll på att hosta upp lungorna. Jag har en känsla av vad det kan bero på. Men trots det känner jag att jag är lite på gång. Ska försöka åka dit så fort jag har tid.

Ska gå och lägga mig snart, håller på och somnar. Det funkar inte att bara sova 5-6 timmar per natt, det är alldeles för lite för mig. Om man nästan håller på och somnar på dagarna så måste man kanske göra något åt det.

- Vet ni, igår tittade jag på 1½ män..
- Men hallå, det heter faktiskt 3½ män!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0