I could really use a wish right now.

Några klick på musen och 5 minuter senare hade jag plötsligt beställt ett paket från h&m, ops. Sånt där kan gå fort..

Jag är inte återställd efter resan och det kommer säkert dröja innan jag är det också. Hinner liksom inte återhämta mig, börjar 7 i morgonbitti. Inte många timmars sömn kommer jag få, så jag har bunkrat upp med några redbull, cola och så frukosten såklart; yoggi drickyoghurt. Inte för att jag skulle hinna äta någon frukost men vem kan äta ett stort mål klockan 6-halv7 på morgonen?

Jag har storhandlat idag på ikea, mamma kunde inte förstå hur jag ska få plats med allt i min lilla toalett (som förövrigt är HELT klar nu). Jag vet knappt själv, men det visar sig. Tänkte plocka upp allt och montera lite nu.

Hörs då!


Alanya 10 - Första kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0