jahapp...

Sitter i köket framför datorn, hur kul som helst. Det är lördag och jag sitter hemma, i mitt kök.. För jävla tråkigt ska jag tala om. Men någon gång ska man väl göra det också. Fast skulle hellre skaka rumpa någonstans med lite alkohol i kroppen.

Jag tänkte tanka hem en film, inte en rysare, inte en kärleksfilm och inte nå jävla dramaskit. Action eller komedi, det är så det ska vara.
Just det, igår var jag på Avatar 3D. Alla som säger att Avatar är helt jävla supermegabra, hallå? Den var okej, men jag satt mer och tänkte på hur man kunde göra en film till 3D, jag kastade mig åt sidan när det kom en bomb emot mig, grymt ju! Hur gör man? Kommer liksom knappt ihåg hur själva filmen var, 3D var bättre. Om ni förstår.
På måndag tar jag och Malin nya tag för beach 2010, förra gången gick ju inte helt enligt planerna riktigt. Så om någon ska käka donken framöver, räkna INTE med mig. Ska leva på hundmat fram till jag nått mitt mål och det lär ta ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0