you get confused and then you fade away.

Idag mötte jag upp Madde på lunchen, vi käkade och sen sprang vi in på H&M. Hittade en kjol som jag verkligen inte hade tid med att prova så jag köpte den i och provade hemma. Den är tvärslimmad och skulle egentligen behöva en storlek större, men tror den kan bli för stor då. Får se om jag behåller den eller lämnar tillbaks den i morgon. Tänkte åka in till stan trots att jag är ledig och kika på lite kläder. Är en del jag behöver faktiskt.

Läste nyss att 22 Oktober kommer Sofi Fahrmans bok ut i bokhandeln, den måste jag läsa. Har ju väntat ett tag på att den ska komma ut.

Nu - Gossip girl & 90210.


Jag och två söta tjejer, Emma x2 om jag inte minns helt fel? 
Alanya 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0