well, maybe you think your lie is safe, but I read you like a letter.

Efter 12 timmars sömn så mår jag mycket bättre än gårdagen. Vill inte gräva ner mig i massa skit, så en deppdag fick det bli. Nu är jag på topp! Mor och far är och skriver kontrakt och får nycklarna till vårat nya hus. Fint. Nu är vi husägare, till två hus.

Jag tänkte slänga på mig träningskläderna och ta en promenad till farmor och farfars nya lya, har ju inte ens varit där än. Lite dåligt kanske.
Håller på och laddar iPoden (och ja Linn, nu fungerar den, äntligen), sen går jag. Det ser ut att vara varmt ute, måste titta på termometern innan jag klär på mig.


Kommentarer
Postat av: linsan

haha, fan va gött. då får du nästan prova sladden på nytt. hehe

2009-09-14 @ 21:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0