all I wanna say is that, they don't really care about us.

Det är kallt, usch. Har två filtar på mig plus laptopen i knät som jag försöker värma mig med, men datorn är ju iskall, den blir ju aldrig varm på grund av den där inbyggda kylaren eller vad det är. Brrrrrr... Ska be pappa tända en brasa så det blir varmt.

Idag tränade jag för första gången på väldigt länge, det kändes. Kroppen orkade verkligen ingenting och det ska det bli ändring på. Orkade knappt gå på bandet, hahaha! Jodå, så illa var det inte.

När jag fick reda på att jag är ledig både i morgon och på fredag så blev jag fan lycklig. Ibland älskar jag skolan alltså. Spanskan var också skön idag, det gick fort och var inte mycket vi "steg 1or" behövde göra. Vi är verkligen cp-gruppen, särbehandlas hela tiden, haha, älskar det.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0