torsdag.

Jag hatar när försäljare ringer, det är inte ofta som vi svarar här hemma när det är skyddat nummer eller något nummer vi inte känner igen. Men vi orkar inte med det här: "Nej tyvärr vi är inte intresserade"-snacket, även när mamma väl svarar så kan hon inte säga nej heller, tillexempel så lyckades hon övertalas nyss om att prenumenera på Illustrerad Vetenskap, HAHA, så jävla roligt. För någon vecka sen fick vi hem en dvd om djuren i havet. Hon är störd ibland.. Djuren i havet är nog det sista vi är intresserade av.

Idag var jag uppe strax innan 6, det tog fan hårt på kroppen, men det var bara och kriga. Riskutbildning 1 & 2 skulle göras. Det gick finfint. Halkan var kul, asgarva hela tiden, haha. Svinkul och åka i 80 och sen ställa sig på bromsen när det är halt väglag och se vad som händer. 

Efter allt det åkte jag och mamma och tittade på bilar, jag vill ha någon liten smidig men ändå inte för liten och ja, jag har lite krav som den måste ha så det är lite svårt och hitta någon som passar moi.
I alla fall så åkte vi till Siba efteråt, jag köpte en iPod touch, är trött på min iPod nano som bara krånglar hela tiden så min mor har fått övertagit den nu. Hon blev glad i alla fall.

Ska kasta in lite musik på den nu. Kanske ta en promenad ner till vårt nya hus och se hur det går. Vi får se!
Hörs..

Kommentarer
Postat av: Anonym

bortskämd?:)

2009-10-15 @ 19:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0