take a look at yourself and then make a change.

Det var längesen jag mådde såhär dåligt. Shit, en sjuklig förkylning och en fet hangover, kan fan inte bli bättre. Inte kan jag gå och lägga mig och sova heller eftersom jag verkligen måste hjälpa till och flytta, det känns bra segt. Eftersom jag inte är någon hajjare på att renovera så får jag packa, sweet. Vet inte ens var jag ska börja, mycket är ju redan i det andra huset och det mesta som är kvar använder vi ju, så jag måste använda hjärnan och tänka vad vi verkligen behöver och inte. Jag orkar inte! LÅT MIG SOVA..

Gårdagen var kul, ett gäng sköna själar och ett stort hus. Första hemmafesten på bra länge, minns inte ens senast, eller jo för fan, min egna, hahaha. Men det är inte ofta det är hemmafester så det här uppskattades. Det var livat i alla fall. Vi började dock hälla i oss lite för tidigt tycker jag, haha. Men det var lyckat i alla fall. Kom hem för några timmar sen.

Jag lär sätta igång, på med Michael Jackson i lurarna så ska det här nog gå på en dans. Men först: en dubbel treo.

Kommentarer
Postat av: sandra

tack för att du kom älskade vän :D FAN så kul jag hade

2009-10-18 @ 21:57:01
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0