måndag.

Den här dagen har varit slapp. Har haft prov nu på eftermiddagen, trodde det skulle vara svinsvårt, men man fick ju till och med ha dokumentet uppe och även diskutera med sina kamrater. Sweet.

Sitter just nu kvar i skolan, alla andra har i princip gått, bara min lärare kvar. Frågade just om jag kunde sitta kvar här i 10 minuter till och självklart fick jag det. Första gången en lärare hör mig säga det och absolut sista också, haha. Nej men jag vill inte stå ute i kylan och vänta på pappsen när jag lika gärna kan sitta här inne. Ska övningsköra hem, nice. Vi ska först göra lite ärenden och sen till vårt nya hus. Mäklaren hade ringt och fråga om familjen som har köpt vårt hus kan flytta in tidigare så nu får vi det ännu mer stressigt, som gräddet på moset. Men jag blir bara mer nöjd, vill inte bo i skogen längre bland spökena. Men självklart är det lite sorgligt också...

I morgon ska jag till sthlm, nice! Can't wait typ. Kommer vara dåligt sliten på onsdagen i skolan, kanske bakis, något sliten och ja allt sånt ni vet.

Inge mobbad och sitta själv i ett klassrum, hehe, när alla går förbi och tittar in kollar dom på mig med en sorgsen min precis som jag har kvarsittning eller något.

Nej nu kan jag inte sitta här längre.
smell ya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0