accept no defeat.

Jag har blivit faster, hihi.
16.39 kom lille Noel till världen. Mamma grät floder när hon fick reda på nyheten, haha, hon är så söt när hon blir glad.
Idag när jag slutade, gick jag direkt till huset och målade lite. Orkade inte gå hem så jag satt mig ner på en stol och skulle vänta på mor, men jag lyckades somna sittandes i en timma. Min nacke var paj när jag vaknade, haha. När mamma kom åkte vi till ikea och köpte lite möbler, sen till min bror för att prata lite. Vi fick inte gå in och träffa knodden, det tycker jag var sämst, på grund av smittan av svininfluensan får man inte gå in och hälsa på.

Har skapat en reggae-playlist på spotify med massor av gammal reggae, ni vet gamla godingar. DEN HÄR får ni inte missa, riktig goding. Om ni har spotify så kan ni lyssna.

Nästa vecka flyttar jag till en ny gata, SWEET.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0