life is so unfair in this sweet paradise.

Idag känner jag mig någolunda pigg, ingen feber. Jag bestämde mig på eftermiddagen att ta en promenad till nya huset, skulle jag kanske inte ha gjort, när jag kom fram var jag helt svimfärdig, haha.
Målade i alla fall litegrann, det går framåt i alla fall. Om ett par dagar ska vi nog vara klara med övervåningen, då kan jag flytta in, höhö.

I morgon ska jag till skolan, trots att jag är ledig. Men jag och Sandra måste börja med projektarbetet om vi ska komma någon vart så vi drar dit i morgon. Ingen sovmorgon här inte, men det är bara bra. Har tröttnat på att sova till 2 om dagarna, haha. Men kommer få det svårt att somna dock.

Intressant inlägg, verkligen..
HÖRS

Kommentarer
Postat av: sandra

jag antecknar ;)

2009-10-21 @ 23:29:25
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0