buuuuuuuuuuu.

Enligt Bonniers trafikskola-spel som jag fått låna av körskolan så har jag inte ens börjat med teorin, typ. Helt seriöst, har fan setat med det där "spelet" i flera timmar sammanlagt, hur mycket tid ska man behöva lägga ner egentligen? Stor suck för körkort! Men vafan, hur många gånger i livet behöver man göra det? En gång om man sköter sig. Men ni som går på John Bauer vet mycket väl att det inte är mycket plugg och kanske 2 prov per år så jag är inte direkt van att lägga ner masssssor med timmar åt att plugga till prov. Men vafan.. Ska fan klara teorin på första så nu kniper jag igen truten och håller minen.

Kom nyss hem från farsdag-firande hos farfar, nu blir det farsdag-firande hos morfar.
HÖRS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0