vi söker nytt hopp någon annanstans, men överallt är likadant.

Vänner, idag är jag djup och allmänt känslig; för lite sömn, slut i kroppen, huvudet och ingen mat i magen.
Helgen har i och för sig gått fort, men det är tungt att gå upp 6 tre dagar i rad, på en helg dessutom. När jag är van vid att gå upp vid halv 8 på vardager och väldigt många timmar senare på helger, haha.
Körningen i helgen har gått bra, min körlärare tycker jag är färdig för uppkörning i alla fall så nu får jag fokusera på teorin, det är skönt. Snuskigt nervös inför teorin, inte så värst pirri för uppkörningen faktiskt.

Funderar starkt på gym i morgon, var längesen och nu när jag börjar få lite mer tid över så passar det ju faktiskt bra. Ska se om jag håller det. Är grymt sugen på att göra av med några tusenlappar på kläder också.
Har fortfarande ångest från onsdagens utgång, gjorde av med alldeles för mycket pengar på alkohol. Så det kanske var bra att det inte blev någon krogenrunda i helgen.

Nej, om man ska ta och plocka lite här hemma. Sakerna tar ju aldrig slut.......


Madde & jag på Pluto i onsdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0