tell me how come.

Är fortfarande vaken, inte bra det. Men jag är inte trött heller så det känns meningslöst att gå och lägga sig och stirra upp i taket.

Är sjukligt sugen på att handla upp alla pengar jag har, men det vore ju tråkigt om dom tog slut, haha.
Idag kirrade jag några vuxenpoäng genom att gå till banken och fixa internetbank, så nu kan jag betala mina egna räkningar, hehe, kanske inte riktigt än va. Men det är ju bra och ha en sån så ser jag mina sparkonton och lite sånt också. Kanske inte så bra med tanke på att jag kan föra över pengar därifrån när som helst....

Var aldrig hos farmor idag, skulle inte ha hunnit med det riktigt, så jag får se om jag hinner det i morgon. Jo, men det ska jag nog hinna, ska ju inte vara i skolan längre än 12 så det blir nog bra.

Nej, men vi hörs i morgon!
Btw, fan vad snö det är ute! Ett fint vitt täcke ligger där ute, häääääärligt.


Gentleman - Send a Prayer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0