oh superman, where are you now?

Sitter i sängen och tittar på när min far jobbar med min våning, höhö. Han håller på och socklar i vardagsrummet, äntligen blir det någon ordning här uppe. Min toalett och garderob är dock inte klar, inte speciellt brådis med någon utav dom, men om någon vecka eller två är nog dom också klara.

Den här dagen har varit rätt bra kan jag erkänna, har liksom hunnit med ganska mycket.
För det första ska jag ha lite credd för att jag stannade kvar på spanskan som jag först var helt inne på att skippa, kanon! Dock gick jag en och en halvtimme tidigare men det behöver man inte nämna.
Åkte hem och åt lite, sen tog jag en promenad till um och kirrade nya p-piller, eftersom de jag hade innan sög. Sen gick jag hem och böt jacka, det var ju snorkallt. Sen ett stopp vid apoteket och ett stopp vid min frisör, bokade tid och satt där och snacka lite.
Sen hem och såg att min bror, Marika och lilla Noel var hos oss, toppen!

I morgon ska jag och min sistah from anatha mista till skolan och jobba på vårat projekt, just nu ligger vi inte så bra till. Allt rasa ju när en ful organisation inte ville samarbeta, nu får vi liksom börja om från scratch, nästan..

Ska titta på kläder till morgondagen, sweet. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0