keep on walkin'.

Sitter i min säng, har nyss fönat håret. Det måste nog vara det tråkigaste som finns, att föna håret, usch vad jobbigt och tråkigt det är.
Igår när jag läste det där häftet till provet idag gjorde jag det helt i onödan och ovetandes. Vi behövde inte göra provet idag, vi är tvungna och göra det på resursdagarna om två veckor, kuk. På ett sätt ville man ju ha det gjort samtidigt som det var skönt att det blev framflyttat igen.

Nej om man ska lägga sig och titta på Family Guy? Lät som en bra idé..

I morgon ska jag ta en tripp till um och sen till farmor och fålla upp gardiner, hon kanske läser det här? Vet inte, om du gör det farmor så vet du nu att jag kommer till dig i morgon någon gång och lånar ditt strykjärn och lite mer prylar förmodligen. Min mor har kastat vårt strykjärn, sweet..

Måste komma ihåg och boka tid hos frisören i morgon också. Har inte blekt håret på länge, det är dags känner jag och klippning känns bra också.

Nej vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0