exakt en månad kvar till julafton.

Vi har nyss tagit kort på varandra när vi sitter vid datorn, för vi ska se om vi sitter rätt. Kul, verkligen. Haha, vi har en sjukgymnast här som ska ha föreläsning i en timme eller något. Hon är helt konstig, blev typ arg för jag inte hittade filen vi skulle ha på AV:s hemsida.

Jag är väldigt sugen på att shoppa, så det får det bli i morgon. Skulle vilja åka till sthlm också, undra när man ska ha tid med det då.

Igår slutade jag vid lunch, orkade verkligen inte vara kvar. Jag åkte hem käkade lunch med mamma sen åkte jag faktiskt och tränade. Förvånande va, var säkert 4 månader sen om inte mer sen jag tränade sist, eller nej inte så mycket kanske. Jag kollade upp när mitt gymkort tar slut och det är på lördag, så jag måste fylla på det också. Ska försöka slimma till mig lite till thailand, haha, kommer nog gå sådär. Får satsa på beach 2010 i stället.

Vet inte vad vi gör på lektionen nu, sweet. Orkar inte fråga heller.
Hej då


söt chej

Kommentarer
Postat av: slimlinn

linn ser zaras trosor.. iih

2009-11-24 @ 22:28:09
Postat av: z

bikini ju, hihihi

2009-11-24 @ 22:31:19
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0