all I wanna say is that, they don't really care about us.

Idag var jag ledig i från skolan och gött var väl det. Men jag var ändå uppe rätt tidigt eftersom jag skulle till frisörn, var där strax efter 10 och kom hem vid 2, det vill säga nästan 4 timmar. Helt sjukt vad tjockt hår jag har och fan vad man får lida för det ibland. Eftersom jag använt massa skit i mitt hår som blondspray, toningsschampo osv så blev det en fet kemisk reaktion och det hände ingenting med mitt hår. Jag satt med färgen i huvudet i mer en timme och det hade knappt hänt någonting, tragiskt men sant. Fick sitta med värme och vi provade massor, men det var svårt. Jag är nöjd ändå, trots allt. Skönaste som finns är att få håret tvättat av någon annan, skulle kunna somna i den där stolen.

När jag kom hem började jag pyssla lite här hemma, ställde böcker i hyllorna, filmer och ja ni vet sånt. Jag har en tv men den är inte ikopplad och koppla in en sån kan ju jag, hehe...

Idag på posten kom Elsas mode, SWEET! Igår köpte jag Carolina Gynnings bok Ego Woman också, mycket bra läsning fram över alltså. Vet inte vilken jag ska börja med än.. Svårt.


hahahaaha

ps. det här kommer inte bli en bebisblogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0