you're nothing.

Jag var hemma tidigt, både jag och Sandra blev klara med uppsatsen en timma efter vi börjat, haha. Kul och inte sitta enda till halv 4 liksom. Man fick göra det om man behövde det. Jag, Sandra och Fredrik var de enda som var klara och fick gå på första släppet, man får liksom inte gå när man vill. Jag skrev 680 ord, man skulle skriva mellan 500-800 ord så det var helt perfekt.

Snart väntar ett frisörbesök, jag ska endast toppa mig lite. Otroligt slitet är mitt kära hår och jag vill inte att det ska sluta växa, nejnej. Väx mer tack! Måste bara springa in i duschen nu, hann inte duscha i morse, försov mig en aning, farfar ringde och väckte mig som tur var.

Nej nu blir det dusch, klä mig sen tar jag Karin (min cykel) och cyklar till frissan.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0