you killed the beauty of today.

Jag pluggat lite matte, har tittat på massa genomgångar på youtube om alla möjliga grejer som hör till B-matten. Får jag ett G kommer jag bli lycklig, får jag några poäng ifrån VG kommer jag grina, får jag några poäng ifrån G kommer jag grina desto mer. Det får gå som det går helt enkelt, jag kan inte göra mer än mitt bästa.
Det här är vårat näst sista nationella, det sista är muntligt i engelska.

TIDIGT på torsdag morgon åker jag till Gotland, herregud vad skönt! Jag har saknat det stället, ska njuta av de få dagar jag är där och verkligen leva på det tills nästa gång, man vet aldrig hur länge jag får vänta tills då.
Ska fixa lite filmer och nyaste avsnitten av 90210 & Gossip Girl tills jag åker. Sounds good.

För att inte deppa över matten alla ni som går i tvåan, lyssna på denna, ni blir gla'a då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0