you don't mean it.

Ibland kan hundar vara väldigt dryga, precis som nu. Zigge har gnällt i snart 2 timmar i sträck, mor och far har åkt iväg och eftersom inte Zigge fick säga hejdå så blir han såhär. Jag duger tydligen inte jämt, bara när jag äter, vilket kan bli ofta ibland, höhö.
Idag har jag fått lite plugg gjort, men har tappat bort en skiva full med uppgifter som jag måste lämna in, too bad for me liksom.

Idag har jag tryckt i mig någon karamell för mycket så en springtur i regnet skulle inte sitta fel. Dock har det slutat regna nu så jag kanske hinner springa om det skulle börja igen. Måste bara föra över lite nya låtar till iPoden.

I morgon är det ingen riktig skoldag vilket kommer bli skönt. Lite bowling och picnic ute, det är ju great.

Nu: På med löpar-tightsen, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0