I think the end is mine to write.

Matteprovet idag var ju en katastrof, då menar jag inte att själva provet var svårt eller något, mer allmänt, haha. Vi satt i en stooooor sal på mälardalens högskola som sagt och vi är nästan 100 pers i den där salen, eller så är det jag som är dålig på att avgöra på ett ungefär hur många vi var, haha. Men i alla fall, min mattelärare var tvungen att prata i mick så alla skulle höra, jag sitter längst fram precis framför honom. Så börjar han prata om att det är jättebra att vi har något att dricka och något att tugga på, "till exempel Center!", och så stirrar han på mig. Det var ju kul.
I början av provet fick min penna tuppjuck och börja låta som fasen, det var ju också kul. Ännu roligare var det när jag blev sugen på lite Loka och sprutade vatten över alla mina papper, det var som pricken över i:et liksom.
Själva provet vill jag inte prata så mycket om. Jag blir nöjd om jag får godkänt helt enkelt.

Idag har mäklaren varit här och värderat vårat hus, sound great, höhö. Det kanske blir flytt det här året, we'll see.

Visste ni föresten att Robinson-Christian och Robinson-Elleonor är tillsammans, eller dom hade väl lite trevligt i alla fall under Robinson-återträffen, höhöhö. Låter ju bra eftersom Christian både är gift och har barn, hur många vet jag dock inte. Älskar robinson!

Nu ska bladdra med Sandra.
Puss!


En bild från nyår.

Kommentarer
Postat av: lins

kjuti

2009-05-14 @ 19:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0