Första Maj.

Jag är bakis, har ångest, glad, fundersam och känner att nästan allt är great just nu. Lite blandade känslor där men vafan, det är så det ska vara.

Den 14e Maj åker jag till Gotland för en långweekend eller vad man ska kalla det. Framförallt åker jag dit för att jag ska på begravning, tråkigt nog. Ibland är livet tufft, men jag tror de flesta är lättade att det hände nu och att du inte ska behöva lida mer. Vi kommer alla sakna dig och din personlighet går inte ens att beskriva, så himla underbar som den var. Okej, nu får jag tårar i ögonen..
Nej men i alla fall. Vi ska ta in på ett fint hotell, tror det kommer bli bra det där, shoppa ska jag också göra, fifän vad fint. Längesen jag träffade alla släktingar med, blir ju bara en gång om året som man åker dit så.

Jag måste plugga.. Har ett pm att skriva, senast på söndag 23:59 ska den vara inne, eller den är snart klar. Ett tal till nationella muntliga ska jag också skriva. Sen en jävla massa arbeten och skit... Herregud, på en fredag? Men jag är ändå bakis så vafan.

Slänger in lite bilder ifrån gårdagen som förövrigt var helt fantastiskt kul! Fest hos Tom och alla röjde, så det ska vara!


this is ma sista from anatha mista

welcome

sad?

kubbisch

sandja äj fett full

wazzup with the hand liksom?

Bilderna är snodda av linne.

Kommentarer
Postat av: linns

det var ju robert och andre som sprang med luftgevär haha :D

2009-05-02 @ 09:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0