I'm right here where you want me to be, fighting with myself.

Fick klart mitt tal inför i morgon för inte så längesen och jag måste säga att det känns faktiskt helt okej. Mamma tycker det låter bra i alla fall. Så va fasen, det får bli som det blir helt enkelt.
Jag har storstädat i mitt rum idag. Eller inte bara i mitt rum, typ hela huset. Alla har varit aktiva hela dagen. För en mäklare skulle komma hem till oss i morgon, men när vi var helt klara med städningen så ringer han och säger att han är sjuk.. Suck.... Nu har jag städat mitt rum nästan helt i onödan, eller njae, det behövdes ju helt klart, kanske var bra att man fick tummen ur röven och göra det någon gång.

I morgon åker jag och mammi till ikea direkt efter skolan för att köpa in lite grejer som behövs. Var på tiden.. Har inget att hänga upp mina kläder längre med, helt slut är galgarna :o

På onsdag är dagen jag har fruktat länge. Nämligen nationella i svenska-skriftligt. Sitta i 5 timmar och skriva en uppsats? Usch.. Låter så hemskt.
Den 12e ser jag fram emot, då är det nationella i matte och det låter kanske konstigt att jag älskar det, för så mycket tycker jag inte om det, men gillar det, de gör jag! Älskar att lösa problem, hahaha. Kalla mig boring, men vafan. Matte B är mycket lättare en Matte A får jag lov att tillägga också.

Nej nu ska jag lägga in nya lakan och påslakan!
Puss!


En dåligt tagen bild - skuggorna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0