Fårskalle.

Gud, så kissnödig jag är och gud så spännande och bra Greys var idag!
Har hört att Gotlandsresan kommer bli bra trots allt, hihi. Har även hört att det ska komma lite nytt folk dit, alltså till begravningen menar jag då. Kan inte tänka mig att det kommer finnas mycket folk i Visby och så. Har varit på Gotland en vinter och det var inte kul, inte alls lika fint som på sommaren. Nu ska jag dit i Maj och jag kan tänka mig att det kommer vara lite boring, men shoppingen är still the same, höhö.

Jag undrar varför Erik som är gäst på Fråga Olle ikväll har badshorts och en urtvättad gammal tröja på sig? Medans Hanna som också är gäst har på sig en finklänning. Hmm..... Ska tänka på det där medans jag besöker damrummet, hehe.

Hej på er! Snart besöker jag ringmiiiuuuuren, höhö.


En Efes, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0