Ett snabbt inlägg.

Provet i morse gick relativt bra, det blir i alla fall godkänt det kan jag säga. Men det skulle inte förvåna mig om jag fick ig, det är så typiskt mig när det känns bra. Jag hade även boksamtal nu på eftermiddagen och berättade om någon bok jag läst för 2 år sedan, inte helt bra kanske, haha. Men det är fint det..
Jag och Sandra luncha på stan idag då det var äcklig mat i skolan. Har inte ätit i skolan på månader kan jag tala om, och jag har inte ätit ute varje dag utan jag har ätit nyttigt.

Ikväll har jag inget plugg alls så jag ska dra ner på gymmet och pumpa och sen lägga mig i solariet, underbart.
Vi hörs!
Bilder från Gotland kan ju dyka upp senare.
Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0