see the fact.

Jag är nu hemkommen efter min första dag på praktiken. Det gick svinbra, faktiskt. Alltså jag är ju rätt rutinerad när det gäller frontning och det. Jag och Julia fick jobba ihop hela dagen idag, den enda dagen på alla våra 5 veckor som vi fick göra det. I morgon ska jag vara vid frukten -.- Det drygaste typ..

Nackdelar med att praktisera/jobba på ica:
-Man får äckligt ont i fötterna
-Man får tas med dryga tanter som klagar
-Man måste ta upp nertrampad frukt från golvet
-Långa dagar (Men det är det överallt, men iaf)
-Jag börjar 7 två dagar i veckan (Jag ska dock inte klaga, Julia börjar 6)
-Jag slutar 6 två dagar i veckan (till och med på en fredag)

Fördelar med att praktisera/jobba på ica:
-Man får ta hur mycket mackor man vill
-Man får ta hur mycket frukt man vill
-Man får ta hur mycket kaffe, varm choklad, te osv som man vill
-Det är soft att glida omkring, hehe
-Det ligger i hallsta så jag slipper pendla
-Sa jag att man fick äta hur många mackor man ville?

Förmodligen kommer min blogg handla om mitt liv på ica nu framöver, förvarning liksom.

Nu har jag bajsont i huvudet, har haft det hela dagen. Men ska nog kriga lite på gymmet i alla fall, har ju inte varit där på mer än en vecka tror jag. Kommer liksom inte ens ihåg sist jag var där.

När jag kommer hem ska jag berätta om en jobbig händelse som hände på toan på ica........
Hej så länge.




Just ja...
Kom på en hemsk grej som har hänt, kanske det värsta..
Jag har tappat bort min iPod, seriöst, den är helt väck :( kommer inte ens ihåg sist jag hade den. I lördags letade jag sönder efter min iPod-sladd för den var borta när jag hittade den blev jag överlycklig. Men nej då var iPoden borta i stället. Det är säkert turken på gymmet som har snott den. Idiot!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha din lilla knubbis :D

2009-03-02 @ 19:23:30
Postat av: hannnis

snyyyyyyyyggggggging! jag ska komma och kasta frukt på golvet

2009-03-02 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0