puss på en bra kväll.

Igår var vi hos Josse. Vi var en jädrans massa tjejer och jag hade urkul. Vi åt först tacos sen partade vi. Efter alla hade tröttnat åt jag, Sandra och Josse tacos igen, haha. Fan va sliten jag var där dom två sista timmarna, höll på att somna i Josses soffa. Till slut gick jag och Sandra hem till henne och la oss och snacka, somna fint efter det. Men "det flöt på fint där ett tag", hahaha. Internt.

Vi håller på att kolla på hus, det känns ju ganska virrigt alltså. Jag har bott här i snart 18 år och så ska jag snart flytta, herregud. Fast det visar sig väl dock när det blir, kanske rinner ut i sanden. Men mamma och pappa var och tittade på ett hus i tuna idag. Så vi får se helt enkelt..

Idag blir det väl bara chill hemma, är ganska bakis. Har inte fått i mig nå mat än, jo en minimacka hos sandra till frukost.
Skulle inte förvåna mig om jag börjar 6 i morgon. Shit....


Bild snodd av Annie.

Kommentarer
Postat av: karlberg

puss partypinglan :D

2009-03-15 @ 21:51:17
Postat av: hannis

flyttta hem till mig ;(

2009-03-16 @ 15:42:22
Postat av: tess

måste göras om ju :D

2009-03-18 @ 00:17:57
URL: http://thereselindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0