Kass dag.

Mmmm, jag säger då det, kass dag alltså. Dagen började segt då jag försov mig och jag såg ut som hej kom och hjälp mig på ica. Sen skulle jag göra lite inspirationsskyltar och vanliga prisskyltar, aa vad gör jag då? Jo jag råkar ta bort ALLA deras mallar som dom har när dom gör dom där jäkla skyltarna och det är fan inte lite heller. Det var inga fina blickar jag fick.... Ville bara smälta genom jorden.
Sen har dagen bara gått segt, kom hem vid 6 och har legat i soffan enda tills jag nu ligger i sängen och snart ska sova. Eller just det, vid 8 tog jag fram papprena om individuella val till trean. Jag har inte fått till det sen dess, eller egentligen har jag haft papprena hemma väldigt länge och jag har inte bestämt mig någon gång jag har tittat på valen. Det är hur svårt som helst ju, jag vill lära mig så mycket men samtidigt vill man ju inte jobba ihjäl sig. jag har ungefär 40 ämnen att välja mellan, jag ska välja 2-4 st. Härligt va? Matte, Svenska, Psykologi, Engelska osv..... I morgon ska jag liksom lämna in mina val och det är the last chance! Om jag inte kommer på får jag väl lotta eller nått, men åh...

Nej nu måste jag titta igenom det här en gång för alla.
Hörs i morgon!


Hahaha
Cabaré-tiden, 2 år sen :o


Kommentarer
Postat av: tess

snygg brutta där va :)

2009-03-26 @ 21:20:48
URL: http://thereselindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0