Hallelujah.

Tittar på dokumentären om Josef Fritzl, hemskt. Jag rekomenderar er att titta på den om ni är insatta i vad som händer, det är jag, starkt! Vilket j*vla as han är.

Igår sa chefen på ica att jag med 99% säkerhet har fått sommarjobb där. HALLELUJAH! Om det blir så kommer jag förmodligen sitta i kassan mestadels, det är ju mycket positivt också. Herregud, jag tror knappt det är sant. Jag har sökt typ 10 andra sommarjobb, tänk om jag skulle få något annat också? Höhö.

Jag är död!
Ska sova snart.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag såg också den där dokumentären, fyfan säger jag bara! en sån där ska bara hängas ut på samhället alltså!!!!! :@

2009-03-27 @ 15:31:26
Postat av: kändis cheater

as!!!!1

2009-03-30 @ 20:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0