Fredag i morgon, hallelujah!

Efter att gått upp klockan 5 och 6 två dagar i rad så är man fasen sliten. Så att börja 9 i morgon är riktigt skönt. Dagen har varit kass -.- allt har blivit fel verkligen.. Jag råkade göra så att en tjej fick betala 100 kr för en back med dricka som egentligen kostar typ 30, skämmigt... Hon kom tillbaks efter en timme typ :(

Var till stan efter jag slutade. Skulle hitta någon flashig topp till på lördag, mycket det fanns va? Inte ett skit typ, eller så var jag inte på shoppinghumör, jag vet inte riktigt. Men jag köpte en topp och en tröja i alla fall.

Nu ska jag snacka med pappsi
Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja givet! Nu jävlar;)

2009-03-20 @ 12:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0