baby goodbye.

Ja, igår var jag så gott som död och sov halft i soffan, pallade verkligen inte dra mig upp och åka till gymmet. Jag hade en rolig dag i alla fall, skrattade hur mycket som helst, haha. Julia var avundsjuk för att jag varit med om så mycket roligt, höhöh. Kan tyvärr inte återberätta någonting, sorry guys.

Idag har jag varit i charken hela dagen, slutade 6 idag och det var fasen inte roligt. Från klockan 3 gick klockan så jädra segt alltså. Sen luktar jag fortfarande vitlök även fast jag har duschat. Stod och gjorde tzatziki i typ 2 timmar -.- Jävligt kallt har det varit idag också.

I morgon börjar dagen klockan 7, men jag får sluta 2 i alla fall. Ska till lasarettet......

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0