this town kills you when you're young.

Idag har jag faktiskt hunnit med en del. Jag och mamma städade hela huset, eftersom det var visning ikväll. Pappa har åkt på roadtrip med en polare med HDn. Han har tjatat så mycket om det, haha.
När vi städat klart drog jag ut och sprang, min iPod hade inge batteri så det gick segt utan music.
Duschade lite snabbt sen åkte jag och mammsi till stan en sväng sen åkte vi till mormor och fikade.
Nu sitter jag här och ska snart ut och springa igen, är så rastlös. Jobbade inte idag och inte i morgon heller. Men sen jobbar jag 9 dagar i sträck, inte fullt så soft men jag ska inte klaga. Förstå sen när lönen kommer, då lever man.

Håller på och laddar iPoden nu, sen ska jag ut och löpa lite.


remember this?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0