take a sip of dancin' juice.

Klockan är över 11 och jag sitter här och gäspar i köket.
Mamma och jag var till hälla idag och kikade lite, umgicks osv. När vi kom hem så ser vi pappas bil och båda blev tvärchockade, han kom hem en dag tidigare den här veckan vilket både jag och självklart mamma uppskattade. Man saknar ju han i veckorna.

Mamma och jag har färgat håret på varandra. Jag ångrar det nu, jag skulle ha gått till en frisör som jag tänkte först men njaa.. Mitt hår är väl en blandning av vit snö och nerkissat snö, sött va? Hehe...

Jag ska väl gå och lägga mig, men jag har inte haft tid till det än eftersom jag setat och hållt på med min nya bloggdesign. Fastnade liksom.

Men nu blir det läggdags!

Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0