let those speakers blow your mind.

Har setat med matten nu sen jag kom hem, det vill säga runt 4. Kul va? Känns helt underbart (inge ironi alls). Nej men vi får väl se hur det går i morgon helt enkelt. Har haft telefonkontakt med min morbror hela tiden också, vi har väl ringt till varandra minst 5 ggr var, haha.
Antingen kommer det gå jättebra eller skitkasst, så får väl se helt enkelt vilket det blir.

Mamma tyckte synd om mig när hon kom hem för någon halvtimme sen och satt och trösta mig lite. Jag visade lite grejer jag ville ha ifrån H&Ms hemsida, hon sa att jag kunde beställa för att jag varit så duktig idag. Hon är bäst, min mamma. Att få lite nya saker in i garderoben är en fantastisk känsla. Det får mig alltid på bra humör. Så nu är en bikini, lite nya skor osv. beställt. Great!



Jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0