cowboy, take me away.

Satt vid datorn ett tag och skulle precis stänga av och gå och lägga mig när jag insåg att jag inte skrivit någon blogg, som egentligen var anledningen till att jag öppnade datorn och startade den..

I alla fall!
Jag gick hem idag, vilket inte händer allt för ofta här i livet. Meeen, har man en mamma som inte har någon bil så kan det bli svårt. Vill ju inte terrorisera farfar 20 gånger om dagen.. Även fast han erbjuder sig att skjutsa oftast. Han tackar liksom aldrig nej, även fast han har druckit ett halft glas likör :( Jag lovar att skjutsa mycket på min gamle farfar när jag får körkort, det lovar jag dig farfar om du läser det här. Vilket jag tvivlar på att du gör, därför vet du inte om att jag har lovat, hihihi, då behöver man liksom inte hålla det lika bra.

Farfar skjutsade mig till Sandra i alla fall, kan tala om att det inte går att gå i snö i 9 cm klackar, utifall ni får idén alltså. Jag fick glida fram till porten, haha.
Hos Sandra bjöds det på gottigheter, mockarutor, kanelbullar, tårta osv. Herregud, var proppmätt av allt, när tårtan kom fram tänkte jag först inte ta men vafan, den såg RIKTIGT smaskig ut, då är man ju bara tvungen.

I morgon drar Sandra på sin krogendebut och jag får inte följa med, vilket är sorgligt :'(
Jag får festa i alla fall, hallelujah moment liksom. In i dimman ba'!


Otroligt söt bild ifrån nyår, haha. Jag, Josse och Simon (tror jag :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0