you won't be sad or broken tonight.


Kortet är tagit i min nya garderob, den är dock inte klar än men när den är det kommer ni få se bilder på den. Just nu bor jag nästan i den. Jag älskar den. Garderoben alltså.

Jag äter inte. Jag håller på att få fnatt, ni ska veta att när man verkligen inte får äta då är man så jävla hungrig.

Jag har tankat lite Vänner, synd att jag inte har någon pappa här som kan skratta med mig. Mamma är ju inte något fan av det liksom. Hon kunde titta på det för att vara snäll men skämtet tyckte hon var tråkiga så hon gick och la sig och tittade på film. Kul va? Nej men jag ska ändå sova snart, ska upp typ 8 i morgon. Ser inte fram emot min morgon i morgon. Men efteråt ska jag till ikea och handla fina saker till min garderob, eller fina och fina..

so dream on,.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0