I used to laugh it of.

Har inte skrivit på ett tag nu, men jag har inte haft tid plus att min dator har varit i skolan över natten.
Men jag har faktiskt inte så mycket att säga, var i stan igår och shoppade om ni ville veta. Köpte ett par skitcoola tights, ett par nya pilotbrillor, ny bh och ett par slitna jeans.

Idag hade jag nog den roligaste idrotten jag haft på jäääääkligt länge. Vi hade idrott för funktionshindrade och för att översätta det blir det någonting med: Jumpa för cpskadade, blinda, utan armar .... whatever, ni fattar. Det var riktigt roligt, vi lekte att vissa var cp, vissa var blinda och ibland att alla vara blinda. Man skratta hur mycket som helst och sånt är ju fint, hihi.

I morgon ska jag gå på stan igen, Sandra bad på sina knän, nej jag skoja, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0