Serier & Läkare.

Låt oss alla tacka gud eller nåt sånt för alla bra serier. Samantha Who & 90210, det är favoriterna just nu. Så klart vänner också, men man har ju sett alla avsnitt. Sex and the city också, mmmm. Gossip Girl har jag tappat lite av men det kommer nog tillbaka. Sen alla de här CSI, NCIS och så klart Bones, ooo den bästa serien bland den genren.
Serietittande kommer nog min kväll bestå av. Är hur trött som helst. Blir lite gott käk också snart sånt gillar vi.

Just ja, jag ska på röntgen nästa vecka... Trodde det var slut med att besöka läkare och såna människor. Som jag sa till mamma idag när vi satt i vänterummet: -Man känner sig som ett mongo här i väntrummet och bredvid en sitter alla andra sina mongokompisar, "Hejhej på dig".. Om man ska vänta länge så sitter alla och tittar på samma sak, till exempel ett akvarium, sen märker man att man inte blinkat på 2 minuter och hakan hänger långt ner med massa dräggel, ops. Sen kollar man runt men man behöver inte skämmas inte, för alla ser ju likadana ut med sina mongohakor.
 
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0