joligt.

I en hel timme har jag nu setat och läst ur hur många bloggar som helst. Två saker chockade mig stort. För det första så har Chris Brown lämnat sig själv till polisen efter att ha slagit/misshandlat (vet inte hur illa det var) Rihanna. Det sägs vara för svartsjuka, herregud!
Det andra var att Blondinbella blev påhoppad under bloppisen igår av några djurrättsaktivister som levererade en flådd mink till henne. Attacken filmades också, och finns ute på youtube. Seriöst, roligaste jag hört! Det skulle jag velat se. Alltså jag har något hat emot henne samtidigt som jag beundrar henne väldigt mycket. Skitkonstigt.

PS. Det var ironi om tofflorna från förra inlägget, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0