it's written all over your face.

Har ganska nyligen anlänt till skolan. Det var packat med folk i bussen och jag satt och lyssnade på två konstiga människor prata, haha. Nu kom vi på att vi har redovisning, hallelujah! Måste förbereda mig, kanske är bäst. Har en timme på mig i alla fall. Åh vad drygt, varför tänkte jag inte på redovisningen igår för, nu får jag värsta ångesten...

Igår var jag på bio, med min far och mor. Jag kan knappt minnas senast jag var på bio med dom, jo jag minns när det var premiär för typ Mulan eller Pocahontas. Jag satt mig typ 2 rader bort ifrån mamma för jag skämdes så mycket när hon skrattade, hon överröstade alla -.-
Filmen vi såg var Valkyria, jävligt bra film! Men jag var med om 3 dödsirriterande saker som kan hända under en film. Första: Sveriges längsta man satt precis framför mig så jag fick sitta som ett cp och typ luta mig på killen bredvid, hans flickvän verkade inte uppskatta det särkilt mycket, höhö.
Det andra: Folk som prasslar med sina jävla godispåsar, om man är en riktigt godisnörd så vet man hur man stoppar ner händerna i påsen utan att låta. Amatörer.....
Det tredje: Folk som pratar under filmen. Seriöst, det var bara människor i 40-50 årsåldern och sen jag. Men de man trodde var mogna nog att fatta att man ska prata när det är mycket action valde att göra det när det var som mest spännande och då väldigt tyst.

Människor som är längre än 190 borde placeras längst bak och folk som stör under filmen borde straffas!

Suck on that.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0