Den rätte för Rosing.

Igår var det ju premiär för Den rätte för Rosing. Jag tyckte det sög rent ut sagt. Visste ni föresten att det är fejkat? Alltihopa. Linda har ju pojkvän men ingen hon har avslöjat. Så producenten till programmet drog sig ur i sista sekunden men de var ändå tvungna att köra på ändå. Fatta om killarna hade fått reda på det då, de hade ju dragit på en gång.
Sen tycker jag Linda bara är tråkig i programmet, hon låter alla andra snacka hela tiden. Hon står bara där och putar med läpparna.
Det var ju någon som hade ecstasy i väskan också, det ville hon ju absooooooooolut komma ifrån, men varför skicka hon inte ut den killen som hade det då? Hon sa ju att hon var tvärförbannad att hon inte tolererade sånt skit. Aja, hade jag varit den killen hade jag stämt alla människor som medverkat i det där programmet. Ingen har rätt till att rota i andras väskor och grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0