no time to think, my turn to go.

Jag får tuppjuck på reklamen på spotify, seriöst. Känner ilskan öka i kroppen varje gång den går igång.

Jag skulle till stan idag, men det var jag inte, haha. Jag är sämst på att planera såna saker. Jag tog med mig den illaluktande hunden och åkte till mormor som bjöd på god mat, fisk, en stor favorit. Kom hem för inte så längesen.

I morgon ska jag hinna med en del, jag är jävligt duktig som planerar in för mycket under dagen.
Först skolan, sen hem till Marika för lite snack och fika, sen stan med mormor (som går saktare än en myra), sen hem och börja fixa för krök & krogen.

Ska städa lite här hemma nu.
Hörs!


hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0