here I am.

Åkte till skolan vid 10, kom hem halv 12. Det blev alltså inge långvarigt. Dåligt utav mig, men orkade verkligen inte. Vuxenpoäng att jag ens åkte dit, snackade lite praktik. Ännu mer vuxenpoäng att jag satt mig ner och ringde praktikplatser när jag kom hem. Dock tror jag inte att någon kommer ringa tillbaks och tala om att jag är välkommen.
Åh nej, jag måste till skolan i morgon, trots att jag är ledig -.-

Trysil är bokat och förmodligen kommer jag inte kunna följa med. Skulle kunna lägga mig ner och tjura, har varit hur taggad som helst och sen väljer dom vecka 4, mitt i praktiken! Pappskallar... Jag ska till sälen, trysil eller någonstans och åka i vinter om jag så ska åka själv. Haha, inte riktigt kanske.

Nej, undra om man ska åka till stan och köpa lite julklappar för en gång skull, köpa present till Malin och outfit till helgen.
Har fortfarande beslutsångest om jag ska ut i morgon eller inte, men det lutar fasen åt att gå ut.
Aja, vi får se.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0