onsdag.

Jag bävar inför sprutan i morgon, klockan 10 sitter jag i stolen och får en nål i armen. Usch, jag som egentligen bestämde mig för att inte ta den, men men.
Är också svinarg på mig själv att jag missade paradise hotel idag, så jag måste titta på webben. Hungrig är jag också trots att jag åt för bara några timmar sen.


Har städat hela övervåningen, dock har jag inte dammsugit så det måste jag göra någon gång den här veckan i alla fall. För idag orkar jag verkligen inte.

I morgon blir det myskväll hos Cicci och på fredag blir det Eskilstuna för lite shopping vilket jag ser fram emot. För i västerås hittar man ingenting, så vi håller tummarna för större utbud i E-tuna.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0