and then it goes back.

Min pappa är verkligen inne på att köra all in i morgon, julafton. Stjärna som han är. Han försöker få med mig och basta och grejer för han har ju tydligen jämt massa sprit på okänd plats i källaren. Han tycker vi kan smyga ner dit och basta och dricka oss riktigt fulla. Han är ingen jul-gillare.
Nej i morgon kör vi på utgång tycker jag. Först fira med släkten sen blir det förfest i stan och utgång. Jag gillar det starkt. Plus att jag har lyckats bytit min jobbtid på lördag, jag börjar inte förrns halv 3 nu och då har jag gott om tid att snosa på kudden.

Idag fick vi julklapp från chefen på jobbet också, 450 spänn presentkort och en fet chokladask. Det gillar vi.

Nej, om man ska ta och städa lite kanske, det är ju julafton i morgon som sagt.
Fixa naglarna kanske jag också ska göra. sweet!
c ya


haha
bella & jag på malin & niklas fest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0