with nothing to consider, they forgot your name.

Jag sitter ute i solen just nu med min laptop i knät. Jag håller på att skriva på min rapport om praktiken, otrooooligt tråkigt men jag måste så det är bara att bita ihop. Jag har legat i solen i nästan två timmar och lite har solen tagit kan jag faktiskt se just nu. Har nästan legat i bikini, så varmt var det inte. Jag frös ibland så..

I övermorgon börjar skolan, CAN'T WAIT! Nej men sluta, jag orkar inte. Det har varit så skönt nu under de här 7 veckorna ifrån skolan, men det har gått väldigt fort.

I fredags var det krogen som gällde och herregud, jag såg nu att jag och Cicci är med på en bild, kul att man inte kommer ihåg den :)

OTROOLIGT söta!

ser ni mig? fan va ful, hahahahah

Ser ni min utväxt och Ciccis bruna hår? THAT'S US


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0