you used to shine so bright but I watched all of it fade.

Jag tänkte tala om att jag älskar min vän Sandra och hon är det bästa som finns. Jag har haft en underbar helg och bott hos henne hela helgen, hihi. I fredags var Sara och Katja hemma hos "oss", vi lagade mat och åt den ute på ballen. Vi rökte även vattenpipa, otroligt mysigt.

På lördagen vaknade vi tidigt och gick upp och städade och började fixa med lite av käk och så. Sen kom Linus, Micke och Robin, vi åkte och handla mer mat och sedan började vi grilla och spela fotboll. Hur kul som helst! Senare kom Frippe och Lina också. Vi söp och hade kul. Rökte vattenpipa också.

Igår åkte jag hem tidigt och fixade mig sen åkte jag hem till mormor och morfar. Morfar fyllde 75 igår så det skulle firas, tårta, smörgåstårta, kakor, vin, kaffe och allt möjligt bjöds det på. Han va lycklig efter att ha vunnit 25 kronor på en lott av typ 10 som han fick av någon, haha.

Nej nu ska jag lyssna på redovisningar här i skolan!


fan va gott med vatten

Kommentarer
Postat av: sandra

vad söt du är, DETSAMMA ÄLSKLING! ;)

2009-04-27 @ 11:19:41
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0