underbara onsdag.

Idag tog jag en lång sovmorgon och sov till halv 10, då väckte Sandra mig typ, haha. Jag tog 11-bussen in till stan och jag och Sandra letade efter Valborgskläder. Men vi hittade inte ett skit. Så jag får helt enkelt ta något jag har hemma, tråkigt nog. När vi var klara så tog vi varsin ceasarsallad på Chantals, hur gott som helst.

I morgon tar vi bussen till E-tuna för att fira våran valborg där, som kommer bli väldigt roligt med grill och massa alkohol, haha. Jag längtar!

Nu måste jag sätta igång och göra våran presentation som vi ska ha i morgon, en redovisning om Michael Faraday om ni vet vem det är.

Puss!


Kommentarer
Postat av: sandra

GREAAAAAAAAAAAAAT :D

2009-04-29 @ 13:24:39
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0